فستیوال بین‌المللی و تخصصی اختراعات و نوآوری‌های سیلیکون ولی (SVIIF 2024)

  • خانه / Case Study / درخشش مخترعان ایرانی…

درخشش مخترعان ایرانی در فستیوال اختراعات آمریکا 2024

سومین دوره فستیوال بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های سیلیکون ولی کشور آمریکا

فستیوال بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های سیلیکون ولی   (SVIIF2024)، به عنوان یکی از معتبرترین بسترهای نمایش اختراعات و نوآوری‌های جهانی، توسط فدراسیون بین‌المللی مخترعان (ایفیا) از 26 تا 28 جولای 2024 در مرکز نمایشگاهی سانتا کلارا، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا برگزار شد.

این رویداد جهانی محلی حیاتی برای گردهمایی مخترعان، نوآوران و پیشگامان در حوزه فناوری‌های پیشرفته است. فستیوال SVIIF به عنوان بستری منحصر به ‌فرد برای نمایش اختراعات پیشرفته از سراسر جهان عمل می‌کند. این فستیوال نه تنها عرصه‌ای برای نمایش نوآوری‌ها است، بلکه فرصتی ارزشمند برای مخترعان و نوآوران فراهم می‌کند تا تجاری‌سازی و تثبیت جایگاه اختراعات خود در بازار آمریکا را امکان سنجی کنند. شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت کم نظیری داشتند تا با کارآفرینان از مناطق مختلف جهان ارتباط برقرار کنند و آخرین اختراعات، نوآوری‌ها و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند.  

شایان ذکر است با حمایت فدراسیون بین‌المللی مخترعین (IFIA)، شهرداری شهر سانتا کلارا، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) و انجمن مخترعین آمریکا (UIA)، این فستیوال بستری معتبر برای مخترعان فراهم کرد تا جوایز شناخته‌شده بین‌المللی را دریافت کنند.

این فستیوال به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاهای نوآوری در آمریکا، به عنوان دروازه‌ای منحصر به فرد بین شرق و غرب عمل نمود و پلی کم نظیر برای مخترعان و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد تا امکان سنجی و فرصت های احتمالی برای تجاری سازی و ورود به بازار آمریکا را برای شرکت کنندگان فراهم نماید.

فستیوال امسال در سیلیکون ولی، با حضور مخترعان و نوآوران از مؤسسات علمی، دانشگاه‌ها، مؤسسات آکادمیک، مخترعان و نوآوران مستقل و انکوباتورهای فناوری از 20 کشور برگزار گردید که در مجموع 230 اختراع و نوآوری را به نمایش گذاشتند. مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با ارائه 70 طرح حضوری پر رنگ در این رویداد جهانی داشته و نوآوری ها و اختراعات خود در طول برگزاری این فستیوال به نمایش گذاشتند. 

در نهایت این عرصه جهانی بار دیگر به عنوان همایشی خارق‌العاده از خلاقیت، نوآوری و برتری شناخته شد. این فستیوال شهرت خود را به عنوان رویدادی برتر در صحنه جهانی اختراعات تقویت کرده و بستری پویا برای ذهن‌های نوآور جهان فراهم می‌آورد تا آثار بی‌نظیر خود را به نمایش بگذارند. رویداد اسوویف همچنین با ایجاد پل ارتباطی بین شرق و غرب موجب تقویت و هموار سازی همکاری‌های بین‌المللی برای آینده فناوری و نوآوری عمل نمود.

جهت بازید از گالری تصاویر این رویداد کلیک کنید.